2017. szeptember 30., szombat

A Mattel nyilatkozott az EAH sorsáról!

Sziasztok Mesehősök!
A Mattel végre nyilatkozott a kérdéssel kapcsolatban aminek válaszára szinte minden rajongó olyan kíváncsi volt. Sajnos nem tudtak a rajongók számára kedvező dolgokat írni bejelentették hogy az EAH-nak vége. Azt egyelőre nem tudni hogy véglegesen de nagy a valószínűsége. A kérdés igazából az epizódokkal volt kapcsolatos így nem lehet tudni hogy a babák gyártását befejezik-e de az már biztos hogy epizódok illetve moviek nem lesznek. Már pedig ha epizódok és moviek nem lesznek nagy valószínűséggel majd babák sem. Én nagyon sajnálom hogy véget ért ez az egész de legalább már igenis végre ki lett mondva hogy vége mert a rajongók felesleges ámítása szerintem nem fair. Ha valamit abba akarnak hagyni jelentsék be és most megtették. Szóval igen egy korszak lezárult az EAH-nak pedig úgy látszik befellegzett. Hogy mi lesz ezután a bloggal és a csatornámmal? Mivel a csatorna igazából a saját EAH-s babás sorozataimról szólt mindig is nem fog megszűnni sőt tervezek újabb videókat amint azt az időm engedi. A blog pedig megmarad mert rengeteg munkám van benne szóval akit esetleg érdekel néha néha még feljöhet ide és megnézegetheti a menüpontokat vagy a régebbi cikkeket esetleg könyveimet. A könyvem fogalmam sincs mikor tudom majd folytatni de tervben van. Hát sajnálom hogy így alakult remélem mindenkinek annyi sokmindent tudott nyújtani az EAH amennyit nekem. Nekem egy csodálatos korszak volt hisz ekkor kezdtem el a videózást meg a blogot meg mindent. Szóval ha az EAH nem lett volna ezt mind nem érhettem volna el. Mindenkinek szép napot! Puszi: EAHFAN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése