2017. július 28., péntek

Chat felület törölve!

Sziasztok Mesehősök!
Mivel már nem igazán ír senki a chatbe (vagy aki ír is az baromságokat) egy ideig nem lesz chat rész az oldalon. Őszintén szólva már elegem lett azokból akik folyamatosan csak negatív kommenteket írtak ki az oldalra amire senki se volt kíváncsi. Aki pedig valami fontos okból kifolyólag akar írni nekem az privátban megkereshet mert már nem egy példa volt arra hogy jött egy ember és azt képzelte hogy csak úgy baromságokkal írhatja tele a chatet csak mert megteheti. Hát az én tűrőképességemnek is van határa úgyhogy úgy döntöttem ha már amúgy se valami aktív a chat részleg akkor meg minek legyen. A hatereknek meg nem akarok ezzel kedvezni...

2 megjegyzés:

  1. Szia régen én is voltam a blogon (Nani vagy hogy is hívtak :D) Látom sajna kihalóban van az oldal :(

    VálaszTörlés
  2. Szia régen én is voltam a blogon (Nani vagy hogy is hívtak :D) Látom sajna kihalóban van az oldal :(

    VálaszTörlés