2016. július 13., szerda

Új Design de ezúttal történettel!

Sziasztok Mesehősök!
Elkészült az oldal legújabb designja is és mivel valami különlegeset akartam ma egy Holly-ssal készültem aminek az az érdekessége hogy egy saját kis mini történetet is írtam neki. Ez a történet teljesen az én ötletem ez a sorozatban nem történt meg csak gondoltam mintha egy könyv fejezetet írnék írok a fejlécre egy rövidke részletet. Mivel az egészet úgy raktam össze hogy a történet egyes részei nem látszanak, gondoltam beillesztem ide is:

"Holly egy nap az iskola udvarán egy tündérrel találkozott aki azt üzente neki hogy hogyha elhozza neki a kristálykoronát ami a szigeten van elásva, megtanítja őt hogyan táncoljon a vizen úgy mint Duchess Swan. Holly szeretett volna vizen táncolni ezért még délután elment a szigetre hogy megkeresse a kristálykoronát de egy nagy homokszörny állta el az útját. Szerencsére Darling Charming épp arra járt a kis sárkányával és elterelte a homokszörny figyelmét így Holly megszerezhette a koronát. Végül elvitte azt a tündérnek és egy egész napon át vizen táncolt."


Remélem tetszett a történet és az új design is! ;)

1 megjegyzés:

  1. Szerintem ez igazán egy SZUPIIIII ötlet és nekem is megtetszett. Briar Beauty

    VálaszTörlés