2016. április 11., hétfő

Epic Winter Briar & Ashlynn képek!!

Sziasztok Mesehősök!
Ami az Epic Winter Briart, és Ashlynnt illeti, újabb képek láttak napvilágot róluk! Úgy néz ki őket hamarabb kiadták mint a többi Epic babát. Gondoltam most is írok egy hosszabb, kielemzős cikket ezekről a babákról úgyhogy akit érdekel, tartson velem! ;)
Én személy szerint imádom Briar, Epic Winteres kinézetét! Olyan jó a ruhája, a csizmái, de még a haja is. A kéztartót, kézmelegítőt is nagyon jó ötletnek tartom, ilyet még nem tapasztalhattunk babákon! Igazából engem már a lábára festett harisnya sem zavar, tökre tetszik a színe! :)
Hátulról jól látszik hogy a haja oldalra van fogva, ez csak még divatosabbá teszi a babát.
És hát jöjjön az én személyes kedvencem, az Epic Winter movie egyik legszebb babája vagyis Ashlynn!!! :D Nagyon meg vagyok elégedve a végleges kinézetével, nekem ezek a színek azok amik miatt nagyon tetszik! Jó még hogy koronája is van ráadásul ilyen kis kristályos amitől nekem csak még jobban megtetszett!
A haja kicsit furin lett megoldva de ettől független a furi nem feltétlen jelent rosszat! xD
Ami a csizmáit illeti nekem azok is nagyon bejönnek! Imádom a színét és a kristályos mintákat, a hópelyhek pedig csak habosabbá teszik azt a bizonyos tortát! ;)

Nektek hogy tetszenek ezek a babák?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése