2015. október 23., péntek

Újra könyvet írok!!!

Sziasztok Mesehősök!
Elkezdek újra könyvet írni és nemsokára megkezdődik az Előkelők 2. kötete!! Remélem hogy már nagyon várjátok, most értem arra a pontra amikor már igenis hiányzott az írás szóval hamarosan jön az Előkelők. És igen tudom hogy a Mézeskalácsváros Titkai 2-őt előbbre ígértem de úgy gondoltam hogy ha már elkezdtem az előkelőket akkor illene befejezni úgyhogy most az előkelőket írom meg elsőnek! 

Új fejezetlistát írtam neki mivel régebben már írtam egyet de nem találom. Egyébként ez a kötet jóval hosszabb lesz mint az előző. xD
1. Fejezet: Pinokkió /Cedar Wood/
2. Fejezet: Jancsi és Juliska /Ginger Breadhouse, Helga és Gus Crumb/
3. Fejezet: Hattyúk Tava /Duchess Swan/
4. Fejezet: Hamupipőke /Ashlynn Ella, Farrah Goodfairy/
5. Fejezet: Piroska és a Farkas /Cerise Hood/
6. Fejezet: A Lovaghercegnő /Darling Charming/
7. Fejezet: Aranyhaj /Holly O' Hair, Dexter Charming/
8. Fejezet: Szépség és a Szörnyeteg /Rosabella Beauty/
9. Fejezet: A 12 Táncoló Hercegnő /Justina Dancer/
10. Fejezet: Erósz Mítosza /C. A Cupid/

Ti melyik fejezetet várjátok legjobban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése