2015. szeptember 16., szerda

Mira nem az akinek gondoltuk!!!!!!!!!!

Oh My Fairy Gothmother!!!!! 
Sziasztok Mesehősök!
Megdöbbentő leírással jött az Amazonra az alap kiadású Mira Shards baba. A megdöbbentő az egészben az hogy itt ezt írták: "Semmi sem móka és kacagás, mikor a Gonosz Királynő csatlakozik, főleg mikor varázslat segítségével diákká változtatta magát! A Hófehérke gonosz szereplője, megpróbál beolvadni egy tökéletes fekete-fehér, metál mintás, réteges szoknyás ruhában." (Köszönet a fordításért By-Lydiának!)

Tehát valószínűleg a Gonosz Királynő lesz csak épp diák formában. Ebben a leírásban az is kiderül hogy az EAH-ba fog járni és be akar illeszkedni de vajon ezzel mi lehet a célja? Egyáltalán hiteles ez a leírás? Miért árulnának el egy ekkora spoilert? (Szerintem elég nagy spoiler mivel ebből megtudhatjuk a sorozat folytatását.) Sokszor eltérnek az igazságoktól a leírásokban ezt már én is tapasztaltam. Ti mit gondoltok? Szerintem ez egy elég kreatív ötlet. És érdekes hogy attól függetlenül hogy a mesehősök gyermekei életéről szól a sorozat még a szüleiknek sem áll meg a történet, ők is élik tovább a mindennapjaikat és ezt mostanában elég sokszor láthattuk! (Gondolok itt Pl: A WTW moviera, A SU moviera vagy épp az elkövetkezendő Gonosz Királynős epizódra amiről ebben a cikkben is írtam.)


Egyébként én valahogy gondoltam hogy kavarodás van és nem a tükör lánya lesz mivel még a kinézete sem olyan mintha ténylegesen a tükör gyermeke lenne hisz akkor mondjuk a ruhája lehetne tükörmintás vagy a haja lehetne kék mivel kék színnel szokták ábrázolni legtöbb esetben a tükröket. Amúgy érdekes egy baba mivel olyan semlegesen néz ki hogy ha nem tudnánk hogy ő az Evil Queen akkor semmilyen más meseszereplő lányának nem tudnánk mondani. Olyan mint egy háttérszereplő, és nem véletlen! A Gonosz Királynő épp ezt akarja elérni, vagyis a háttérben akar maradni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése