2015. július 1., szerda

Új papír kiegészítő!!

Sziasztok Mesehősök!
Újabb papír kiegészítő jelent meg méghozzá nagyon szuper kellékekkel! Már én is sokat gondolkoztam rajta hogy milyen jó lenne a babáimnak konyhai kötény de eddig nem tudtam hogy fogjak neki az elkészítésüknek, és most itt a megoldás, ráadásul fantasztikusan néz ki és még sütőkesztyűk is járnak a kötényekhez! A lényeg hogy a babáknak megfelelő méretben nyomtassátok ki! :D Ja és az "Extrák" részben megtalálható! ;)

Egy kis tipp:

- Szerintem nem néznek ki olyan rondán de olyan szépen sem, ezért én arra gondoltam hogy amikor már kivágtam, a lap fehér oldalára rajzolok mintákat és kiszínezem és úgy rakom a babára hogy az én mintáim legyenek kívül, viszont ha nektek éppen úgy tetszenek ahogy vannak akkor nem muszáj javítanotok rajta! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése