2015. június 27., szombat

Új Könyv - Tudnivalók!!

Sziasztok Mesehősök!
Eszembe jutott egy szerintem nagyon jó ötlet amit gondoltam hogy meg is valósítok még így a nyár folyamán. Ez azt jelenti hogy írok egy új fantasy könyvet!! Az új könyvem tehát az "Előkelők" címet kapta mindjárt megtudjátok miért...

Története:
Az EAH világában mindenki Előkelő. A tanulók elérkeztek ahhoz a naphoz amikor mindegyik mesehős végzete beteljesedik vagyis a mesék elkezdődnek! Minden fejezetben egy klasszikus mesét fogok leírni EAH verzióban. A fejezetek nem fognak kapcsolódni egymáshoz. Az elején mindegyik szereplő megindul a meséjük helyszínének irányába amikor pedig mindenki meséje befejeződik a végén majd találkozni fognak egymással egy helyen.

Nos én erre gondoltam szerintem egy nagyon jó könyvem lesz, én már várom hogy megírhassam és remélem nektek is tetszeni fog! Az első fejezet várhatóan holnap fog megjelenni!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése